Vi drar till Malmee.,

Å herregud vad go' mat vi åt igår. Färsk sparris med parmesan, rödbetor och getost, lax med avokadosallad, kikärtsbiffar med yoghurt.
M-m-m! Tapas är verkligen perfekt, lite av varje eftersom jag aldrig kan bestämma mig., och så blir man behagligt mätt.

Efter maten gick vi bort till Lilla Torg och tog vars sen drink (läs: redbull/jäger) innan vi gick till tåget och åkte tillbaka till Ystad. Vissa åkte ut till LiteMer men jag och Terese åkte hem..

., så nu är jag pigg & gla' och redo för att jobba igen!

Förresten. Det är ju mors dag idag., har ni köpt nått trevligt till er mami?

Puss å hej!


Ligger på Stortorget, Malmö. Väl värt ett besök för det goa maten. Inredningen hade dock stannat på nittio-talet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0