Yes!

Jag fick byta skorna :) Tack Åhléns.,

I morse var jag en sväng på salongen, och sen hade jag planerat en härlig dag i solen. MEN, Frans (på EH) ringde och önskade hjälp. Så jag fick byta ut min bikini-på-balkongen-tanke..
Det är så himla roligt på EH nu, för varje gång jag är där känns det bättre & bättre. Idag var nog den bästa dagen hitentills!

Nu sitter jag och väntar på att Andi ska komma hem., för sen ska vi till Nova Lund och införskaffa lite nya plagg inför sommarn, men först och främst något trevligt att ha på sig på lördagens party! Hoppas Gina levererar.,

Förresten., sa jag att jag är riiktigt glad över att jag fick byta skorna? :P

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0