Jisses Amalia.

Asså mammor, eller rättare sagt min mamma. Hon vill alltid hjälpa till, fixa & dona. Så när hon var hemma hos oss i fredags fick hon ett "ryck" likt Tazz-mania.

Bland annat hade hon tagit en hög med saker som låg på karmstolen som INTE skulle kastas och lagt i en stor MQ-påse bland allt annat som SKULLE kastas.

Allt detta utan vår vetskap.

Så när vi åkte och handlade tog vi slåklart allt skräp med oss och la i pappersåtervinningen. Vad vi inte visste var att vi kastade fyra stycken skyltar som jag precis hade köpt på Cancan och Åhléns!

Nä, nu är jag lack! Lite spinning kan nog få mig på bättre humör. 

Over and out.




Vi träffade förresten på en riiktigt lång kille på Ströget i lördags.
Han måste vara typ världens längsta..
^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0