Snabbresumé.

I fredags åkte jag & Andi till Abbekås hamnkrog och käkade GOTT.
1. Chevrégratinerade betor m. pinjenötter. 2. Fisk - och skaldjursgryta. 3 Creme brulee.
Fem "J" av fem möjliga. Lätt! 

I lördag var det dags att fixa Ingrid's bruduppsättning. Hela salongen var full med folk som ville få håret fixat. Full rulle och en massa goa kramar. 
När sparymolnet hade lagt sig, hoppade jag på cykeln och drog till EH där jag jobbade till sju. 
Huh!
Och sen kastade jag mig på en klänning och drog till Källebo där en sviingo' lasagne. Sen drog vi vidare till Rappe´s födelsedagsfest på Sushinu.

Igår sov jag till 11. 
Och höll ett spinningpass kl 17.
Och firade Therese efter det..

Så nu är det måndag. Och jag ska inte göra allt för mycket. Behövlig vila efter en tung helg.




Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0