En tisdag pa Teneriffa.

Igar vaknade vi annu en gang av ljudet av vagor. Men ljudet var kraftigare an vad det varit de andra dagarna. Efter att ha petat in linserna sag jag varfor - vagorna var gigantiska! (na, tank nu inte tsunami-size.. men hoooga!) 
Vid ett par stallen langs stranden hade surfare samlats som lar och paddlade i strommarna. Vi foljde deras uppvisning pa vagorna forst ifran varan balkong, men sen ocksa pa narmare hall.. Det ser sa fantastiskt-underbart-harligt ut. En dag, en dag ska jag ocksa lara mig. (men forst efter att alla hajar pa hela planeten ar utrotade!)

Igar fick jag aven massage, a la thai, pa stranden. Du milde vad kvinnan tryckte, banka och drog men GUD vad harligt det var. Sa nu har jag nya superkrafter till att sola, bada, dricka kaffedrinkar och gora sandanglar.

Ha det bra dar hemma i stormen. Hall i hatten! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0