Hem ljuva hem!

Så. Nu är vi hemma. Eller ja, det har vi iof varit sen i söndags natt..

I måndags ringde klockan 06.30. Jobb på EH.. Följt av, för min del, årets första spinningpass.
Ingen mjukstart där inte. Tror jag somnade som en klubbad säl iinnan Svt-sporten sen..

Mjukstarten kom ist igår - ledig! Frukost med Rappe, hälsa på Leah för första gången, städa, tvätta semesterkläder..

Och idag är det ju onsdag, hela dan'!, så nu ska jag stax kila iväg till salongen. Äntligen ska jag träffa mina kunder igen efter nästan två veckors ledighet!
......................

By the way, har ni sett Majsan's superdupersnygga och magiskt goda nyårschokladefterrätt? Mm m m!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0